Beställt idag = levererat inom 2-5 arbetsdagar
Behöver du inspiration? se vår lookbook
>
Ofta ställda frågor

Vanliga frågor och svar

Är din fråga inte listad? Vår kundtjänst är redo för dig 5 dagar i veckan från 10:00 till 17:00! Kontakta oss

Allmänt

Var du först på wallery.co.uk?
Ja, vi var wallery.co.uk, men har bytt namn och domännamn. Så Wallery heter Wallfield från och med nu.
Jag ser ingen rabatt på min beställning?
När vi erbjuder rabatterbjudanden på vår webbplats anges rabatten tillsammans med priset på produkten. Detta tillämpas automatiskt när du checkar ut. Har du en rabattkod utöver detta? Då kan denna anges innan du går till kassan för att få ytterligare rabatt. Priset kommer då att justeras omedelbart. För ytterligare frågor eller kommentarer kan du alltid skicka ett e-postmeddelande till service@wallfield.nl där vi hjälper dig så snart som möjligt!
När kan jag förvänta mig min beställning?
Inom Nederländerna och Belgien erbjuder vi gratis standardfrakt på beställningar över 75 €.

- För vår Glass-kollektion: beställningar som görs före kl. 18.00 på arbetsdagar levereras inom 3-5 arbetsdagar. När du gör en specialbeställning kan leveranstiden ta 1-2 arbetsdagar längre.

- För vår canvas-kollektion: beställs före kl. 18.00 på arbetsdagar, levereras inom 2-3 arbetsdagar. När du gör en anpassad beställning kan leveranstiden ta 1-2 arbetsdagar längre.

- För vår kollektion med trädgårdsaffischer: beställs före kl. 18.00 på arbetsdagar, levereras inom 1-2 arbetsdagar. När du gör en anpassad beställning kan leveranstiden ta 1-2 arbetsdagar längre.

- För vår kuddkollektion: beställd före kl. 18.00 på arbetsdagar, levereras inom 1-2 arbetsdagar.

- För vår belysning & möbler (exklusive kuddar, se ovan) gäller följande: beställt före kl. 18.00 på vardagar, levereras inom 3-4 vardagar.

När du beställer olika produkter gäller alltid leveranstiden för den produkt som tar längst tid.

När du har beställt en produkt från oss och paketet är skickat är det möjligt att spåra din leverans via en track & trace-kod. Denna kod får du via e-post. Alla beställningar skickas med DHL, PostNL, ONB och UPS.

Har ditt paket inte kommit fram inom de angivna leveransdagarna? Kontakta oss via vår e-postadress service@wallfield.nl så hjälper vi dig!
Hur höga är fraktkostnaderna?
För beställningar under 75 € debiterar vi 6,95 € frakt. För beställningar över 75 € erbjuder vi gratis standardfrakt inom Nederländerna och Belgien.
Kommer min väggdekoration med ett upphängningssystem?
Ja, det gör vi! Med varje väggdekoration (exklusive trädgårdsaffischerna, eftersom detta inte är nödvändigt) medföljer ett upphängningssystem.

Saknas upphängningssystemet när du tar emot din beställning? Följ då dessa steg:
- Titta noga i kartongen som din beställning levererades i för att se till att upphängningssystemet inte är fasttejpat på insidan av kartongen.
- Kontrollera alltid först vilket upphängningssystem som passar till vilken väggdekoration. Detta gäller endast om du har beställt flera storlekar av väggdekorationer på en gång.
Tips: Inte alla väggdekorationer har skyddsfilm, men om de har det, glöm inte att ta bort skyddsfilmen innan du hänger upp väggdekorationen.

Har du gått igenom alla steg och fortfarande inte hittat rätt upphängningssystem? Kontakta då vår kundtjänst på service@wallfield.nl så hjälper vi dig så snart som möjligt!
Saknar jag ett hängande system eller har jag fått för få?
Med varje väggdekoration (exklusive trädgårdsaffischerna, eftersom det inte är nödvändigt här) levereras ett upphängningssystem. Saknas upphängningssystemet när du tar emot din beställning? Detta kan vara ett leveransfel, vänligen kontakta oss så att vi kan leverera det igen omedelbart. Skicka ett mail till: service@wallfield.nl med ordernummer och hur många exemplar som saknas.
Jag har förlorat mitt fjädringssystem, kan jag beställa nya separat?
Ja, definitivt! Du kan enkelt beställa ett löst upphängningssystem från oss. Beställ helt enkelt ett extra eller nytt upphängningssystem under kategorin tillbehör.

Vill du ge din väggdekoration en ny plats eller byta ut den mot något annat? Då är det bra att veta att du bara kan använda upphängningssystemet en gång. Detta beror på att det självhäftande materialet som fästs på upphängningssystemet då inte längre är tillräckligt starkt för att hålla fast väggdekorationen. Innan du fäster ett nytt upphängningssystem måste du dessutom först ta bort det gamla.
Kan jag beställa stora serier eller större storlekar?
Detta är absolut möjligt! Är du ute efter en större upplaga än de storlekar vi erbjuder? Skicka ett e-postmeddelande till service@wallfield.nl med önskad storlek, typ av design och hur många du vill ha. Vi kommer att försöka svara på din förfrågan så snart som möjligt med ytterligare information!

Har du ett stort rum som du vill ge en makeover med vackra och unika väggdekorationer? Då är Wallfield® rätt plats för dig. Faktum är att vi gärna hjälper till med att tillhandahålla stora körningar. För frågor eller kommentarer kan du alltid skicka ett e-postmeddelande till service@wallfield.nl där vi alltid är redo att ge dig lämpliga råd!
Skyddsfilm på framsidan eller baksidan av väggdekorationen?
Nästan alla väggdekorationer (med undantag för trädgårdsaffischer) har skyddsfilm på både fram- och baksidan. Ibland är den så tunn att den är svår att skilja från själva väggdekorationen. Skyddsfilmen kan tas bort som ett klistermärke.
Det är viktigt att ta bort skyddsfilmen först innan du fäster väggdekorationen på väggen, eftersom designen annars inte kommer att kunna fästas lika bra som den kan falla och skadas.

Se därför till att ta bort folien ordentligt innan du fäster väggdekorationen på väggen. Detta anges också i instruktionerna för upphängningssystemet som du får med det. Dessutom kommer effekten endast att vara synlig när folien har tagits bort.
Jag har inte fått någon e-postbekräftelse eller faktura på min beställning?
När du har lagt en beställning hos oss får du automatiskt en bekräftelse på din beställning med tillhörande faktura. Detta skickas till din e-postadress. Ibland kan dock något gå fel och du har t.ex. inte fått någon bekräftelse via e-post. Är detta fallet? Gå då igenom följande steg:
- Kontrollera din skräppostlåda om e-postmeddelandet hamnade där av misstag.
- Kontrollera att e-postadressen du angav är rättstavad och att det inte finns något fel, eller att du angav fel e-postadress.

Hittar du fortfarande inte bekräftelsemailet? Skicka då gärna ett mail till oss på service@wallfield.nl så hjälper vi dig så snart som möjligt!
starstar-emptycrosschevron-down