Vanliga frågor

Hittar du inte din fråga i listan? Vår kundtjänst finns tillgänglig fem dagar i veckan, från 10:00 till 17:00! Kontakta oss.

Allmänt

Jag ser ingen rabatt på min beställning?

När vi erbjuder kampanjer på vår webbplats visas rabatten tillsammans med produktpriset. Den tillämpas automatiskt i kassan.
Har du en rabattkod? Då kan du ange den innan du slutför din beställning för att få ytterligare rabatt. Priset justeras direkt.

Har du några frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att skicka ett e-postmeddelande till service@wallfield.se — vi hjälper dig så snabbt som möjligt!

När kan jag få min beställning?

I Nederländerna och Belgien erbjuder vi fri standardleverans för alla beställningar över 500 €.

  • För vår Glas-kollektion: beställning gjord före kl. 18 på vardagar, leverans inom 3–5 arbetsdagar. Vid personliga beställningar kan leveranstiden förlängas med 1–2 arbetsdagar.

  • För vår Duk-kollektion: beställning gjord före kl. 18 på vardagar, leverans inom 2–3 arbetsdagar. Vid personliga beställningar tillkommer 1–2 arbetsdagar.

  • För vår kollektion av trädgårdsposters: beställning gjord före kl. 18 på vardagar, leverans inom 1–2 arbetsdagar. Personliga beställningar kan ta ytterligare 1–2 arbetsdagar.

  • För vår kudd-kollektion: beställning gjord före kl. 18 på vardagar, leverans inom 1–2 arbetsdagar.

  • För våra lampor och möbler (exklusive kuddar, se ovan): beställning gjord före kl. 18 på vardagar, leverans inom 3–4 arbetsdagar.

Om du beställer flera produkter gäller leveranstiden för produkten med längst leveranstid.

När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med en Track & Trace-kod för att följa ditt paket.

Alla beställningar skickas via DHL, PostNL, ONB eller UPS.

Har ditt paket inte kommit inom angiven tid? Kontakta oss på service@wallfield.se så hjälper vi dig gärna!

Vad kostar frakten?

För beställningar under 500 € tillkommer en fraktkostnad på 6,95 €. För beställningar över 500 € är standardleverans gratis i Nederländerna och Belgien.

Följer en upphängningsanordning med min väggdekoration?

Ja! En upphängningsanordning ingår med varje väggdekoration (förutom trädgårdsposters, eftersom det inte behövs).

Saknas upphängningssystemet när du tar emot din beställning? Följ då dessa steg:

  • Kontrollera noggrant insidan av kartongen: systemet kan vara fasttejpat inuti lådan.

  • Kontrollera alltid vilket upphängningssystem som hör till vilken väggdekoration, särskilt om du har beställt flera storlekar samtidigt.

Tips: Alla väggdekorationer är inte täckta med ett skyddsfilm, men om din är det, glöm inte att ta bort den innan du hänger upp dekorationen.

Har du följt alla steg och hittar fortfarande inte upphängningssystemet? Kontakta vår kundtjänst på service@wallfield.se, så hjälper vi dig så snabbt som möjligt!

Saknas mitt upphängningssystem eller har jag inte fått tillräckligt många?

Varje väggdekoration (förutom trädgårdsposters, eftersom det inte behövs) levereras med ett upphängningssystem.

Om systemet saknas vid mottagandet av din beställning kan det vara ett leveransfel. Vänligen kontakta oss så att vi omedelbart kan skicka det till dig.

Skicka ett e-postmeddelande till service@wallfield.se och ange ditt ordernummer samt antalet saknade delar.

Jag har tappat bort mitt upphängningssystem, kan jag beställa ett nytt separat?

Ja, absolut!
Du kan enkelt beställa ett separat upphängningssystem hos oss. Beställ bara ett extra eller nytt system i kategorin Tillbehör.

Vill du flytta din väggdekoration eller byta ut den mot en annan? Tänk på att upphängningssystemet bara kan användas en gång.
Limmet som sitter på systemet tappar nämligen sin effekt efter första användningen.
Dessutom är det viktigt att ta bort det gamla systemet helt innan du fäster ett nytt.

Kan jag beställa stora serier eller större format?

Det är helt möjligt!
Letar du efter produktion i större serier eller större dimensioner än de vi erbjuder?
Skicka ett e-postmeddelande till service@wallfield.se och ange önskade mått, design och mängd du vill beställa. Vi återkommer så snart som möjligt med mer information.

Har du ett stort rum som ska inredas med vackra och unika väggdekorationer?
Då är Wallfield® något för dig. Vi hjälper dig gärna med stora beställningar.
Har du frågor eller funderingar är du alltid välkommen att skriva till service@wallfield.se — vi finns här för att ge dig bästa möjliga rådgivning!

Hur samlar ni in recensioner?

Vår webbplats visar recensioner som samlats in via Trustpilot.
Alla recensioner som visas kommer uteslutande från riktiga kunder och följer helt Trustpilots riktlinjer.

För mer information, vänligen besök följande länk:
Trustpilot: https://nl.legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers

Jag har inte fått bekräftelsemailet eller fakturan för min beställning?

När du har lagt din beställning får du automatiskt ett bekräftelsemail med tillhörande faktura. Detta mail skickas till den e-postadress du angav. Ibland kan det dock uppstå problem och du får inte bekräftelsemailet.

I så fall, vänligen följ dessa steg:

  • Kontrollera din skräppost- eller spam-mapp ifall mailet hamnat där.

  • Säkerställ att e-postadressen du angav är korrekt och inte innehåller stavfel.

Hittar du fortfarande inte bekräftelsemailet?
Tveka inte att kontakta oss på service@wallfield.se — vi hjälper dig så snart som möjligt!

Har du några frågor?

Få snabb hjälp via vår kundtjänstsida.
  • Skicka oss ett e-postmeddelande : service@wallfield.se
  • Contactez-nous sur WhatsApp : +31 712 306 958

Senaste artiklarna

Vi har samlat användbara artiklar för att hjälpa dig hitta rätt produkt.